Waar kan ik terecht met al mijn vragen?

Je kan steeds een mailtje sturen naar info@deboekmakerij.be of op de site een contactformulier invullen.

 

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Ga in de website www.deboekmakerij.be  naar je account rechts bovenaan waar je je gegevens kan aanpassen.

 

Hoe moet ik me aanmelden?

Ga naar de website www.deboekmakerij.be.  Rechts bovenaan vind je de knop inloggen waarmee je je kan registreren als nieuwe klant of je je kan aanmelden als geregistreerde klant.

 

Wat doe ik indien ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Ga in de website www.deboekmakerij.be naar je account en onderaan het luik voor reeds geregistreerde klanten vind je de knop “wachtwoord vergeten”. Klik op deze knop en volg de instructies op het scherm. Je ontvangt een mail met de mogelijkheid een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

Hoe betaal ik mijn bestellingen?

Betalen gebeurt online, maar niet helemaal automatisch zoals bij de meeste webshops. Om te bestellen ga je naar “mijn winkelwagen” en volg je stap voor stap de instructies. Nadat je de bestelling hebt geplaatst, krijg je binnen de 24 uur een mail van Europabank. Daarin vind je een link naar de site van Europabank, waar je op de gebruikelijke manier de betaling kan uitvoeren. Wanneer je betaling uitgevoerd is, word de produktie onmiddellijk gestart.

 

Welk leveradres kan ik opgeven?

In de site heb je de mogelijkheid een leveradres in te geven. Deze mogelijkheid vind je tijdens het afhandelen van je bestelling.

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

TNT levert de bestelling af op het opgegeven adres.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen 5,00€

 

Wat gebeurt er als er niemand aanwezig op het moment van levering?

TNT zal het gevraagde 3x aanbieden en bij afwezigheid wordt het bestelde teruggestuurd.